RE: loafers

in Style 06.01.2014 15:52
von Dani4ka • Forumsgott | 1.076 Beiträge

Äh, ich meinte eigentlich Dresden!
Ich werd hier in Berlin nochmal 'nen Blick werfen - dabei brauch ich doch Braune.

You know me - I'm acting dumb. You know the scene - very humdrum. Boredom.
nach oben springen

in Style 06.01.2014 18:21
von Beatler90 • Lichtgestalt | 705 Beiträge

Also in Dresden war noch ein paar Tassel Loafers in schwarz, Größe 43 (UK9) vorrätig, welche ich auch habe. Witzigerweise sind die im Leder mit 11D gestempelt...und ich trage normalerweise UK10. Kann man sich jetzt also aussuchen, welche Größe sie tatsächlich haben.
Hatte aber auch noch nie originale Weejuns, kann also nicht sagen ob sie korrekt ausfallen.

Look, I don't wanna be the same as everybody else. That's why I'm a Mod, see? I mean, you gotta be somebody, ain't ya, or you might as well jump in the sea and drown. (Jimmy Cooper, Quadrophenia)

nach oben springen

in Style 16.01.2014 13:20
von Justin Beaver • Forumsgott | 3.112 Beiträge

If attending a teenage party, or in fact one of any other kind, I’d naturally wear my sharpest, coolest ensemble - possibly even my ivy-league outfit a GI got for me last year from his PX.

Young, good looking, crew cut, Ivy League, advertising exec type fruit holds the door back for me. I am evidently his idea of a character …

I wear ivy league jackets, white buckskin shoes// so many tickets down the scene honey....

nach oben springen

in Style 14.02.2014 15:28

bei etsy (shop dixiefried):

If attending a teenage party, or in fact one of any other kind, I’d naturally wear my sharpest, coolest ensemble - possibly even my ivy-league outfit a GI got for me last year from his PX.

Young, good looking, crew cut, Ivy League, advertising exec type fruit holds the door back for me. I am evidently his idea of a character …

I wear ivy league jackets, white buckskin shoes// so many tickets down the scene honey....

zuletzt bearbeitet 14.02.2014 15:35 | nach oben springen

in Style 14.02.2014 17:21
von Beatler90 • Lichtgestalt | 705 Beiträge

Wäre für mich jetzt gar nichts.

Look, I don't wanna be the same as everybody else. That's why I'm a Mod, see? I mean, you gotta be somebody, ain't ya, or you might as well jump in the sea and drown. (Jimmy Cooper, Quadrophenia)

nach oben springen

in Style 24.10.2014 13:43

nur 4 oder 5 sind hier Loafers....

http://dappered.com/2013/03/the-loafer-matrix/

Der Rest sind vielleicht Mokassins oder Slipper....

nach oben springen

Abmelden
Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Jayson Sloane
Forum Statistiken
Das Forum hat 598 Themen und 8907 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen